Dviratis yra sezoninė transporto priemonė kurio priežiūra yra labai fragmentuota. Po intensyvių vasaros pasivažinėjimų dažnai lieka numestas sandėliuke arba balkone dulkėti iki pavasario. Tam kad dviračio agregatai veiktų patikimai reikalinga reguliariai prižiūrėti ir pakeisti nusidėvėjusias dalis. Svarbiausios dviračio detalės yra vairas ir stabdžiai, nuo jų priklauso kai saugiai važiuosite, ar suspėsite laiku sustabdyti iškilus pavojui. Dviračių padangos tap pat turi didelę reikšmę stabdymo efektyvumui, jos negali būti senos, iš sukietėjusios gumos ar be protektoriaus rašto. Dažnai eksploatuojant dviratį greičiausiai nusidėvi stabdžių kaladėlės ir atsilaisvina stabdžių įtempimo trosas. Netolygus kaladėlių nusidėvėjimas reiškia kad stabdymas yra neefektyvus, gali atsirasti vibracija priekinėje dviračio dalyje. Dviračio techninę apžiūrą ir remontą galite atlikti patys. Užtenka keletos paprastų įrankių – atsuktuvo, replių, veržliarakčio. Prieš pradedant darbus reikia apžiūrėti ir suprasti kur slypi gedimas. Kartais tai matosi iš karto, sklinda pašalinis garsas arba kliūna nulūžusi detalė į besisukantį ratą. Stabdžių kaladėles reikia keisti abi iš karto nepaisant to jei viena ir atrodo nusidėvėjusi ženkliai mažiau nei kita. Aukštis turi būti sureguliuotas taip kaip gamykloje kai dviratį surenka konvejeris t. y. kaladėlės stabdymas turi būti atliekamas per ratlankio šono centrą, negali liestis prie padangos arba krašto jei ratlankis yra kampuotos formos. Sureguliuoti stabdžius reikia tiksliai kad abi kaladėlės nuspaudus svirtelę prisiliestų prie ratlankio tuo pačiu metu. Atsilaisvinusį trosą priveržti replėmis prie rankenėlės pagrindo kur yra veržimo vieta. Iš karto patikrinkite ar tai išsprendė problemą, jei ne teks trosą atlaisvinti prie kaladėlių ir patrumpinti tiek kad pasitemptų trosas visu ilgiu. Atlikus stabdžių reguliavimą nepamirškite patikrinti ir priveržti visus kitus dviračio varžtus.