Lietuva yra ūkiškas kraštas, tad nieko keisto, kad pas mus galima rasti tiek didelių, tiek mažų ūkių, kurie augina ne tik sau arba tautiečiams, tačiau ir užsienio gyventojams, kadangi nemaža dalis yra eksportuojama į kitus kraštus. Ir nors ūkininkavimas bei prekyba uogomis yra gana sunkus darbas, visgi, sugrįžta atgal nauda. Tik reikia mokėti tinkamai save pristatyti ir ieškoti būdų, kurie gali padėti investuojant mažiau gauti daugiau.
Ūkininkai nėra pajėgūs užsiimti eksportu labai dideliais kiekiais, tad dažniausiai į pagalbą pasitelkiami verslininkai.
Lietuvos ūkininkai aktyviausiai augina braškes, šilauoges ir avietes. Jos reikalingos ne tik vietiniams, tačiau taip pat ir užsienio verslininkams, kurie dažniausiai perka didelius kiekius tiek šviežių, tiek šaldytų šių uogų. Didžiausias perteklius yra braškių bei šilauogių ir nors kainos nėra labai jau malonios piniginei, tračiau aktyviai perkamos užsienio verslininkų, kurie jas naudoja maisto gamyboje. Ypač aktyviai – kulinarijos sfera, taip pat – perkamos šaldymui ir vėliau keliauja pas prekybininkus.
Galima pastebėti, kad taip pat yra sumažėjęs uogų importas iš kitų šalių. Tai rodo, kad pakilusios kainos nežavi Lietuvos verslininkų, kurie mieliau perka mūsų šalies ūkininkų produkciją. Lygiai taip pat reaguoja ir piliečiai, kurie teigia, kad lygindami užsienio bei mūsų šalies gaminius, žinoma, jeigu tik kaina labai nesiskiria – renkasi mūsų šalies. Tiek dėl kokybės, tiek dėl garantijų, kad gaminys – bus šviežesnis.
Panašiai yra ir su kitomis daržovėmis, kurias augina ūkininkai. Kadangi mūsų šalyje jos dažniausiai parodo vėliau, natūralu, kad kainos pačioje pradžioje yra didesnės nei atsivežtų prekių. Visgi, lietuviai mieliau renkasi savą, kaimišką produkciją, kuri dažniausiai siejama su kur kas didesne ekologija ir tuo pačiu artimesniu skoniu.
Žemės ūkis, kad ir kokio dydžio – visada pelninga sfera. Tik reikia mokėti save tinkamai pateikti ir, žinoma, rasti rinką, kuri tikrai sulauktų viso jai pelnyto dėmesio. Ir ūkininkavimas ir prekyba uogomis gali Jums padėti praplėsti savo rinką ir tuo pačiu sulaukti dėmesio užsienyje.