Kas lėmė tokį vienareikšmišką internetinės reklamos lyderiavimą reklamos rinkoje pastaruoju metu ir milžiniškas perspektyvas, kurios numatomos virtualiai reklamai artimiausiu metu?
Milžiniška potenciali auditorija
Reklama interneto erdvėje pirmiausia išsiskiria milžiniška potencialia auditorija, garantuojančią milžinišką reklamos efektyvumo perspektyvą. Taip yra dėl savaime suprantamos priežasties – milžiniško interneto paplitimo. Internetu šiomis dienomis naudojasi praktiškai kiekvienas žmogus, tai darydamas kone kiekvieną dieną, kadangi internetas šiomis dienomis tapo praktiškai neatsiejama kasdienybės dalimi. Būtent dėl to, reklama internete suteikia kur kas didesnes galimybes nei bet koks kitas reklamos būdas, kadangi žinant kokiu būdu tai padaryti ir turint pakankamai lėšų, kurias galėtumėte investuoti į tam tikrą internetinę reklamą, įmanoma pasiekti tiesiog stulbinančiai gerų rezultatų, kurių pasiekti neleistų joks kitas reklamos būdas.
Didelis reklamos tipų pasirinkimas
Reklama internete išsiskiria ir tuo, jog tokio tipo reklamavimosi būdų pasirinkimas šiomis dienomis yra tiesiog milžiniškas. Galima reklamuotis tiek įvairios panašios tematikos interneto svetainėse, tiek interneto forumuose, tiek socialiniuose tinkluose ir t.t. Tai suteikia galimybę žmonėms pasirinkti jiems labiausiai tinkantį reklamos būdą atsižvelgiant tiek į norimą tikslinę auditoriją, tiek potencialų reklamos efektyvumą, tiek ir į reklamos kainą, kas geriausiai keliamus tikslus atitinkantį variantą internetinės reklamos rinkoje leidžia rasti kiekvienam žmogui.
Nedidelės kainos
Taip, nemaža žmonių dalis nesutiktų su teiginiu, jog internetinė reklama yra nebrangi, kadangi efektyviausios jos rūšys kainuoja pakankamai nemažai. Visgi, tenka pripažinti, jog lyginant su kitais efektyviausiais reklamos tipais, internetinės reklamos kainos yra kiek mažesnės, kas leidžia tai įvardinti kaip finansiškai teisingą pasirinkimą.