Internetinė reklama Lietuvoje šiomis dienomis sparčiai populiarėja, savo paklausa jau dabar lenkdama daugumą savo konkurentų bei ir toliau didindama atotrūkį nuo jų.
Reklamos prisitaikymas prie žmogaus poreikių
Kai daugelyje kitų reklamos tipų reklamos užsakovas turi bent iš dalies taikytis prie reklamos sudaromų sąlygų, kalbant apie reklamą internete situacija visiškai kitokia – tokio tipo reklama nesunkiai prisitaiko prie absoliučiai bet kokio tipo reklamos užsakovų. Taip yra dėl milžiniško internetu besinaudojančių žmonių skaičiaus, kurio dėka net ir labiausiai specifinių tematikų reklamos gali nesunkiai atrasti konkrečių būdų reklamuotis iš esmės tik savo tikslinei auditorijai. Taip pat, milžiniškas internetinės reklamos tipų kiekis garantuoja ir ypač didelį pasirinkimų tiek pagal kainą, tiek ir pagal daugybę kitų aspektų, kiekį, kas galutinai įrodo faktą, jog reklama internete pati prisitaiko prie ja besinaudojančių žmonių ir jų lūkesčių.
Reklamos neapribotumas kainomis
Didžioji dalis kitų reklamų tipų turi tam tikrus nustatytus įkainius, ko pasekoje jie dažniausiai yra tinkami tik tam tikrų finansinių galimybių žmonėms, kas kiek apriboja tokių reklamų tipų efektyvumą. Kalbant apie reklamą internete situacija visiškai kitokia – interneto erdvėje vyraujantis tiesiog milžiniška reklamavimosi galimybių pasirinkimo gausa garantuoja ir neribotą kainų laviravimą jų tarpe, ko pasekoje tokio tipo reklama gali naudotis tiek ypač prastoje, tiek ir pačioje geriausioje situacijoje esantys žmonės. Ir geriausia yra tai, jog visi jie gaus savo investicijai proporcingos kokybės ir efektyvumo reklamą, kas garantuoja, jog naudojimusi reklama internete žmonės liks maksimaliai patenkinti nepriklausomai nuo to, kiek mažas ar kiek dideles pinigų sumas jie išleido šiam tikslui.