Dauguma žmonių įsivaizduoja, kad logistikos, pervežimo, ekspedijavimo paslaugas teikianti įmonė yra iš tų, kurių darbuotojams nereikia sėdėti tarp dokumentų krūvų, nereikia pildyti milijono blankų, suvedinėti daugybės duomenų. Tačiau taip toli gražu nėra, priešingai, šioje veikloje vyksta itin daug verslo procesų, kurie visi yra dokumentuoti ir kuriuose klaidos kaina – itin brangi.
Logistikos įmonėms rekomenduojama transporto sistema, padedanti visus įmonės procesus suvaldyti, dokumentaciją susisteminti, o klaidų išvengti. Kartais tokios įmonės atsisako specialios transporto sistemos, nes veiklos specifika diktuoja tai, kad didžiąją laiko dalį darbuotojai praleidžia ne biure ir ne prie kompiuterio. Todėl speciali transporto sistema yra sukurta naršyklės pagrindu, kuriai veikti tereikia gero interneto ryšio, todėl informaciją valdyti, analizuoti ir suvedinėti galima esant bet kur ir naudojantis bet kokiu mobiliuoju įrenginiu – išmaniuoju telefonu, planšete, nešiojamuoju kompiuteriu.
Tačiau ne vien dokumentus tvarkyti galima naudojantis specialia transporto sistema. Ji leidžia ir atlikti kitus svarbius veiksmus: sekti transportą realiu laiku, kas leidžia greitai išsiaiškinti krovinių dingimo, sugadinimo atvejus, taip pat rasti laisvas transporto priemones ir jas užsakyti, taip optimaliausiai paskirstyti krovinius: nevežti mažo krovinio didele transporto priemone ir pan.
Taip pat naudojantis tokia sistema galima automatiškai informuoti klientus apie užsakymo vykdymo būseną, ko klientai tikrai pageidauja, ypač, jei patiki gabenti svarbų krovinį. O įmonės darbuotojams matyti visą informaciją apie klientą, vežėją, tarpininkus ir krovinį.
Visi šie aspektai leidžia išvengti tiek žmogiškojo faktoriaus klaidų – klaidos suvedinėjant duomenis, galimybės pamiršti informuoti klientą apie užsakymo būseną, taip pat lengviau išspręsti kilusias problemas – krovinio dingimus, sugadinimus, galiausiai, realiu laiku stebėti pervežimo procesą, nes pervežimas sausumos transportu – visada nenuspėjamas.